29 Ekim 2010 Cuma

Mağlup Bir Savaş Cephesi Harika Olamaz

















-onunla olmaktan haz alıyorum...birlikte içmek,sevişmek,küfretmek hazzetmediğim onca şeyin arasında birden sivriliverdi.bana çok benziyor...

-ne zaman restoranların tuvaletine gitsem o ana kadar boş olan tuvalette,ben girince kuyruk oluşuyor.kapıya vuranlar dışardan küfredenler...bu cidden çok sinir bozucu.bir de anlamadığım şu boktan tuvalet kapıları tavana kadar uzanırken, neden alt kısmı kısacık...tamam dışardan püfür püfür hava gelmesi güzel de ya alttan eğilip izleyen olursa...bunları aklımdan çıkaramıyorum...

-evet dün gece yine onunla dışarı çıktık.dolaşırken kafamıza göre yangın çıkardık sonra kaçtık...o kadar çılgın ki tam kafama göre...itfaiyeye de haber verdik ama...sonuçta orospu çocuğu diiliz yani.bilemiyorum onunla ilişkimiz nereye varacan ama ben sadece sonunu düşünmeden sadece gidebildiği yere kadar gitmesini istiyorum...

-az önce yine çorabım kaçtı ve bu inanılmaz derecede can sıkıcı bir durum...ben şimdi ne yaparım?ya beni arkadaşlarım bu halde görürlerse!kesin bana kaçık derler...yok yok bu çoraptan kurtulmalıyım...

-ne yapıyorsun sen!!!

-çorabımı çıkarıyorum...bi kadın kaçık çorapla dolaşmamalı...

-anladım...o hiç çorap giymiyor mesela.sıkıcı alışkanlıkları yok.beni çok iyi dinliyor.anlamıyor ama dinlediğini hissediyorum...

-saçmalama seni benim gibi dinleyen olamaz...uydurma lütfen...

-düşünebiliyor musun bana doğum günümde shirley bassey'nin "no good about goodbye" plağını almış.o kadar değerli ki benim için ölene kadar saklarım onu...

-yattınız mı?

-hayır.gerek var mı?

-bilmem ama birini tanımanın en iyi yolu yatağını tanımak bence.ten uyumu falan...bence en kısa zamanda yatmalısınız...

-bunu hiç düşünmedim ama olabilir.o isterse yatarım sanırım.bilemiyorum...

-arabamı yeniliyorum.öyle bi canavar alıcam ki peşimde herkesin pervane olmasını istiyorum...bu kesinlikle işe yarayacak...hepsini egomle sikicem...



1 ay sonra...



-yine geç kaldın...neyse anlat bakalım birlikte içmekten,şıçmaktan keyif aldığın şu yaramaz pıtırcığa ne oldu...

-yattık ve ertesi sabah avuçlarımdan kayıp gitti...sanırım o arkadaşlık olarak algılamış yaşananları.bense onu sevmiştim...onu düşünmüyorum dersem yalan olur...sen neler yaptın...

-yeni bi araba alırsam mutlu olurum sanmıştım ama işe yaramadı.yeni bi tane daha gördüm, şimdi onu istiyorum...yine regl'im sinirlerim bozuk...

-seninle ne zaman buluşsak hep regl'sin.bunu özellikle mi denk düşürüyorsun...

-yok yok tesadüf...ben de anlamıyorum...ama ballısın yani...en benimle zaten yatma ihtimalin yok,beni görünce libidon yerlerde...hasta olduğum için benim de sana saldırma ihtimalim ortadan kalkıyor....

-cidden seni sikmem ama seninle sohbet güzel oluyor.hayatın gerçek dışı yanlarını sende keşfetmeyi seviyorum.bu da bir gereklilik...

-ha bu arada evleniyorum ben.sana davetiye yollarım...

-ne diyosun!nasıl başardın bunu.yoksa!!!

-evet rahat gibi görünüyorum ama bakirelik saplantım hala geçerli.geçende birine verdim.ve onunla mecburen evleneceğim.bunu kendime yapamam.kurallarımın dışına çıkamam...

-sevindim?!

-sevindiğini biliyorum ki...

-aslında sevinmedim biliyor musun?senin gibi bi bokun evlenmesini kıskandım belki de...cidden bu durum rahatsız etti beni...

-ahahahh!!! bok mu?evet o bok yakında evleniyor.kulağa pek hoş gelmiyor farkındayım ama böyle olması gerekiyor....napalım...senin planların nedir?yalnızlığa dayanamazsın sen...

-ne bok yerim bilemiyorum...benim cephemde gördüğün üzere yine malubiyete mahkumum...ağzıma tükür kız!!!belki senin şansın bana da geçer....

-delisin sen..ama fazla gerçeksin...bu nedenle sana göre bi reçete bulmak zor...gitmeliyim...görüşürüz belki...

-biraz daha kalamaz mısın?çok yalnızım bu aralar...çok da mutsuz biraz daha konuşalım...

-hayır kalamam gitmeliyim...

-sen de git.......


shirley bassey "no good about goodbye
http://fizy.com/#s/1mtv1p
http://bit.ly/1GYCLy

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder