13 Ekim 2010 Çarşamba

Ama Bu Cinayet Bir Çılgınlık

-öldürme beni,ne olur öldürme!!!
-şşşşttt...sadece bi kaç saniyelik bir acı,sadece düşündüklerini hatırlayarak daha da çamura batmaman için bir seçenek bu...sana şans veriyorum ama sen bu bönkörlüğüm karşısında beni cezalandırıyorsun...ben bunları hak etmiyorum...ölmen gerekiyor...
-ama kötü şarkı söylüyor diye benim canıma kast etmenin nesi adil.bu kadar adilsen eğer benim seni öldürmem lazım ki sen hiç şarkı bile bilmiyorsun lan!
-olay repertuar sorunu değil...
-ıayhhhhh!!!tamam daha fazla saplama,kanıyor,bırak beni ne olur,yaşamak istiyorum,gerekçelerim var....yaşamam lazım...güneş yüzü görmeyen yerlerim var.lütfen bıçağı 1,5 cm daha saplama,bu şekilde bırak ne olur!!!yalvarıyorum...
-aslında ben bıçağı sana hiç saplamadım,sadece kötü şarkı söylediğin gibi hissiyatında kötü,saplantığını uydurarak yine beni hayal kırıklığına uğrattın...
-tamam öldür lan!!!hasta mısın oğlum,manyak mısın lan sen,psycho-filozof musun orospu çocuğu,yeter...
-sadece bir şans daha veriyorum..değerlendir.şimdi başla...
-...follows you around all day and you wake up soaking wet...cause between this world and eternity.there is a face you hope to say...
-tamam sus... "say" değil "see" olacaktı sesin kötüydü hafızan da zayıfmış.sözleri yanlış söyledin...ne yazık ki öldürmektan başka seçenek bırakmadın bana.sorumlusu sensin...
-lan psikopat denyo,güfteci misin lan sen...yeter lannn...yeterrr.öldür de kurtulayım...
-!!!!!!
-jhfdjfsdjf kendine niye sapladın bıçağı.sen ne biçim katilsin...tamam geber de ne oluyor derdin ne beni delirtmek mi amacın...
-ya-şa-makkk is-te-yen senn-di---
-tamam öl o zaman, yaşattığı işkence beni de yarım yamalak öldürmüş gibi oldu.dur hele.şu bıçağı biraz da ben saplayayım sana daha derinlere nüfuz etsin orospu çocuuu...
-ıayhhhh sapla lütfen daha derinlere sapla..
-öldün mü?tamam mı?
-............................................................................................................
-eee kimse yok,ben bunları nerden uydurdum!!!

1 yorum: