12 Ekim 2010 Salı

İçinde Aşk Yok Sadece Ölüler Ve Sofistike Götler Var

mithatın yatağında 04:00

-müziği biraz kısar mısın mithat?
-"this is the new shit" seni eskisi gibi uyarmıyor sanırım...bunda es--
-tamam kes...beni evime bırak...yine aynı anda olmadı,sinirlerim bozuldu...
-bir kez daha ne olur.bu aralar az seks yapıyorum.
-3 fazla bile oldu mithat...
-tamam o zaman seni evine bırakayım ben.
-tamam gel ama bu son,yaklaş, nasıl vazgeçilmez bir piçsin anlamıyorum.seninle sadece zeki bir orospu çocuğu olduğun için yatıyorum, gerçi bildiklerinin bana faydası yok ama...içime girerken siyaset konuşmuyoruz ya da ben seni ısırdığımda omzunda descartes'in izi çıkmıyor.sana ait olan sadece senin.ben sadece bana ait olanı alıyorum mithat ve bu senden daha zeki birini bulana kadar devam edecek...
-sen mühendistin değil mi?
-evet hala öğrenemedin mi? s*ktiğin kadının mesleğini bilmeyecek kadar aptal olamazsın...
-sorun bu değil de neden bu kadar çok konuşuyorsun diye düşünüyorum.tamam vazgeçtim s*kmicem seni.yataktan kalk ve defol...
-keyfin bilir!!!

muratın odasında 10:00

-nerdeydin arzu?
-sevgili kocacığım beni merak mı etmiş?
-sadece nerde sürttüğünü ve kimin altına yattığını merak ettim.
-mithatlaydım bilirsin iyi s*kiyor...
-ne demek istiyorsun?
-korkma seni s*kti demiyorum.handan ile üçlü takıldığınızı ve senin sadece izlediğini biliyorum.hem böyle olmasaydı başkalarının altına değil senin altına yatardım tatlım.
-böyle konuşamazsın ben senin kocanım.
-evet ama s*kemeyen bir koca.hımmmm tatlım dışarı bir bak.
-evet baktım ne var ne ne ne!!!
-hiçç...sadece bakmanı istedim.sadece ne kadar boktan olduğunu suratına vurmak istedim.sen benim her dediğimi yapan bir boksun o kadar...
-senin kokuşmuşluğunun yanında az kalır arzu...
-evet kokuşmuş olabilirim ama sağlıklıyım,böyle mutluyum senin gibi mutlu olmak için çiftleri devşirmiyorum.hem bir de becerebilsen ona da amenna...
-ben dışarı çıkıyorum..
-tamam murat defol hatta bir kaç saat uğrama...

1.sınıf restoranda 19:00

-kızlar arzuya bakın...çok iyi görünüyor bugün ne yediyse yaramış hadi gidelim konuşalım biraz.arzu nasılsın.tebrik ederim.kapmışsın yeni nesil short stroke silindir projesini...
-silindir sensin proje de sana girsin handan.hahahah...
-şaka mı bu?
-artık değil tatlım baya bi eskidi,bunu şaka olarak yapanı s*kerek çoğaltıyorlar artık.evet proje benimdir zekamla becerimle kaptım onu demek isterdim ama değil.sadece mithatla olan sağlam diyaloğum sayesinde oldu bu. bilirsin beşeri ilişkilerim sağlamdır.
-bilmez miyim?
-bu arada murat bişey anlattı.
-kim?
-kocam tabiki..
-ne allattı!
-iki gece önce alkollü bir şekilde birlikte olmuşsunuz.ama sen bi türlü muratın s*kini kaldıramamışsın.sadece izlemekle yetinmiş.sana onun yatakta kötü olduğunu ima etmiştim neden ısrarla kocamın koynuna girdin?
-şey---
-sus...çirkin olabilirsin ama aklını kullanarak iyi sevişen adamları bulabilirsin, murat bir s*kime yarasaydı sanırım çevresinden ben pervane olurdum değil mi?bak umursamıyorum bile.onunla zeki olduğu için evlenmiştim ama artık onu her gün başka başka erkeklerle aldatarak kendi zekama zeka katıyorum.
-cidden işe yarıyor mu?yani zeka açısından?
-ahahah evet IQ'um artık 1500. allahın malı ne alakası var...tamam sıkıldım.sen iktidarsız adamların altına yatmaya devam et,ben bir içki içip çıkacağım.
-sen hayatımda gördüğüm en zeki kadınsın arzu.
-evet zekilere vere vere organizmama işledi sanırım...sen hesabı öde ve bir boka yara ben çıkıyorum...
-tamam şekerim.ağzına sıçtığımın kaltağı(içinden)

otto santralde 23:00

-yanınıza oturmak istesem ileri gitmiş olur muyum?
-ne kadar ileri gittiğine bağlı...
-çok ileri değil...azıcık...
-otur bakalım...
-çok naziksiniz.
-direk konuya girsek dıyorum genç adam.
-isminiz nedir?
-arzu...
-konu neymiş..
-yemeğini yedin,içkini içtin ve sıra sekse geldi değil mi?yani şöyle rahat rahat uçuran bir orgazm...
-vuuuu...çok açık sözlüsünüz.
-hayır asla... çok gerçekçiyim.. biraz eğilip bakarsan nasıl ereksiyon olduğunu sen de görebilirsin.buraya kadar çadır kurarak geldiğini anlamayacak kadar da şuursuzsun...
-hatırlamıyorum...
-anladım..
-ben aslında evliyim sevdiğim bir karım var ama seni de sevdim...
-demek beni de sevdin...ne kadar sevdin peki?
-bir geceye sığacak kadar.yetmez mi?
-fazla bile...şu sıralar bırak geceyi bir kaç saat bile beni yoruyor...
-gidelim mi?
-nereye?
-benim eve...
-sanmıyorum...
-sebep?
-çok salak görünüyorsun ne bilim yani seninle konuşmak eğlenceli aslında sadece yazdıklarını okusam belki boşalabilirdim ancak çekici görüntünün ardında tarif edemediğim bir boş alan var.burayı doldurmak içinse ne gücüm var ne de zamanım...şiirselsin ama dokunmuyor işlemiyor falan filan...
-sen kaybedersin...
-neden senin s*kin altından mı, zümrütten mi?
-vayyy işlev diyosun..
-hayır ananı s*kerim diyorum..ben gidiyorum kendine güzel bir kadın bul ve ağzına oturt tatlım...zira dilin iyi laf yapıyor...

murat ile 04:00

-opppps!!!ne oluyoruz iyi misin?
-neden kocan değil miyim?canım istedi işte olamaz mı?
-o sürtüğün şey içine kaçmadan kalçamdam uzaklaştırsan diyorum...
-offf tamam ayrı yatalım diğer yatağa geçiyorum ben...
-ne farkeder ki orda ya da burda bu bana yetmediğin gerçeğini değiştirmeyecek...
-senin kadar s*k hastası karı görmedim...
-sebebi kim acaba?
-hadi seninle felsefe konuşalım mı?eskiden severdin...
-evet senin bir bok olduğunu sandığım ve seninle henüz yatma teşebbüsünde bulunmadığım zamanlarda...
-olsun yeniden deneriz.
-keşke s*k nakli mümkün olsa.o zaman belki şansın olabilirdi.evet bir beynin var ama sadece salt beyinden ibaretsin murat...
-boşanalım mı?
-boşanmayalım biz boşalalım ne dersin?
-cidden mi hadi hemen soyun al ağzına başlayalım...
-eşeğin *mına su kaçırmasan diyorum.bensiz bi halt yapamazsın.eh ben de sensiz biraz zorlanabilirim haliyle.yaptığım her şeyim meşru bir zemine oturması için kahrolası karın olarak kalmam gerekiyor murat..
-ben çok sıkıldım ama bu işten...
-limon limon limon... kabul kötüydü.neyse sen diğer yatağa s*ktir ol git ben mastürbasyon yapacağım senin de görüp zevk almanı istemem,bu sana ödül olur.
-tamam gidiyorum.ha bu arada proje senin olmuş,hayırlı olsun...
-tamam defol.hayırlı oldu zaten.
-ne halin varsa gör...
-beynini s*kim murat...
-sürtüksün kızım.
-sen de o sürtüğün kocası...
-bitmedi-

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder