16 Temmuz 2010 Cuma

Fonetik

Aslında salt fonetik bi değere indirgenemez Yıldırım Önal'ın değeri Agalar! Ama cidden sesi çok acayip çok kavisli. Bu adamda sesin, ardarda patlayan bi tokat gibi de olduğunu gördüm durgun bi denizin sahile vuran dalga gibi olanını da. Ama bu adam çok büyük. Sesini konuşturması yanında tiyatro ve sinemada da zirveye çıkmış bi isim.

Zaten buraya kadar olanlar bilinen şeyler önemli olanlar bilinmeyenler. Nejat Saydam Filmi, Şehvet Kurbanı'nı izledim ya hani, filmde veznedar Cahit'i canlandıran Önal'ı gördüm ya, işte o güne lanet ediyorum! Kendini, çevresini ve herşeyini aşama aşama kaybeden bi adamı canlandıran usta tarafımdan unutulmuş değil. Ölülere aşık olmak günah mıdır? Ancak benim gibi ölümü sadece yer değiştirme olarak gören biri için değildir elbet. Ben bu adama aşığım. Tıpkı ustaların ustası en büyüklerden Ö. Lütfi Akad'ın Anneler ve Kızları filminde Fatma'ya can veren Yıldız Kenter'e aşık olduğum gibi. Fatma, sen benim psikolojimi bozmayı başardın ya ne diim, helal olsun!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder