16 Temmuz 2010 Cuma

Ruhların Kaçışı Üzerine Bir Aldatma Kritiği

-Hadi Ruhların kaçışını izleyelim Murtaza! -Maç var gülüm, hele bi onu izleyelim; zate ruhlar yerinde, kaçmaz merak etme. -Hadi yemeğe gidelim o zaman! -Bidanem, maç dedim maç! Bitsin gideriz canguşum… -Sen çok kilo aldın Murtaza, baksana artık koltuğuna sığmıyorsun. -Çok değil 25 kilo felan, iyi de sen gendüne bi baksana yav, 50 kilo ya varsın ya yoksun. Kadın kısmı etli butlu olur. Kapılardan sığmayanı daha makbüldür. Maşallah bizim kapıdan senin gibi 5 denesi geçer. -Ben Safiye’ye ip eğirmeye gidiyorum.(Yalan söyler)
2,5 Saat Sonra:
-Güzel bi gece yaşattın bana, çok da keyif verdin.
-İyi de bunlar karşılıklı Abdi!
-Kocan buraya geldiğini biliyor mu? Murtaza kıskanç adamdır.
-O maçıyla meşgul şu an!
-Briçe ne dersin, yatak sonrası severdin sen?
-Yatak sonrası artık tek eğlencem 150 kiloya yaklaşan bi adamı seyretmek…
-Cidden durum betermiş. Gel bakim, sarıl bana bebeğim. Murtaza çok üzmüş seni… Canımmm…. Tatlım…
-Senin de göbeğin var!
-Göbeksiz erkek mi olurmuş? Göbeksiz adam arıyorsan, oğlanlara takıl taş gibiler. -Nerden biliyorsun oğlanları? -Heryerde varlar ki! -Yeme beni, yine mi başladın? -Ara da farklı meyveleri tatmak iyidir canım benden sana tavsiye. Neden Safiye’yi keşfetmiyorsun? -Bilmem içimden gelmiyor sanırım. -Kalkalım mı? -Olur yarın zaten erken kalkmak gerek, yığınla final kağıdı var okunması gereken. Bi doç.’luğum gelsin o kuşu kalkmaz Prof.u fena sikerticem… -Yaparsın sen. Bu arada ikinciye ne dersin? -Tamam, bi duş alayım geliyorum hemen. -Sen de bi şekilde tahrik olmaya çalış bu kez önsevişme olmayacak!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder