16 Temmuz 2010 Cuma

Ben Şarabımı Kadehimden İçerim

Şarap içmenin farklı tekniklerine dair bi kitap görmüştüm daha doğrusu yıl yıl, fasikül fasikül basılmış bi almanak. Taş ve cam kadehlerin, porselen sürahilerin tavsiye edildiği bu başucu kitapta ağızdan ağıza şarap içme yer almıyordu. Demek ki ne kadar hacimli olursa olsun, haşmetine kanmamak gerek. Bi nevi "Size" "İşlev" mukayesesi gibi yani. O kitabı artık görmek istemiyorum.

Gerçi bu da ne la? Ağızdan şarap içmek ne ki, 40 sene önce biz Sezgin Burak'ın edebi eseri Tarkan'ı filmleştirerek kafatasından şarap içtik diyebilirsiniz ki; dersen de bu beni bağlamaz. Kendimi bağlatmam ayrı konu da zira etten arınmış bi kafatasında şarap içmek pek hijyenik olmayabilir. Ben uslu bir kızım ve şarabımı kadehimde içerim. Bitti.

2 yorum:

  1. Kadehimde zehir olsan ben içerim bana getir demek geldi içimden...güzel tespit yapmışsın...paylaşımlarının devam etmesi dileğiyle sarı çıtırrr :):)

    YanıtlaSil