7 Kasım 2010 Pazar

O Adam Bir Başkasının, O Başkası Da Bir Başkasının Olmuştu

kendine güveni olan tipleri seviyorum.ne yaptığı ya da ne ile ilgilendiği umrumda değil yeter ki kendi içinde belli bir yol katetmişliği olsun.mesela gülizar...35 yaşından sonra iyice sarkan ve yerlerde sürünen memelerini sanata adayan gülizar, memeleri ile patates baskısı formatında resimler yapıp karma sergiler açan bir performans sanatçısıydı...yerçekimine yenik düşen bu uzuvlar beline kadar sarkıp yere baksa da, gururlu başı daima gökyüzüne bakıyordu.ona imreniyordum sattığı tablolarla kendine sağlam bir kariyer ve sevgili yapmıştı.en azından öyle dolduğunu sanıyordum.o geceye kadar...

-bardan aşağıya çok fena düştün.bir yerin acıdı mı?dur sana yardımcı olayım...

-yok yok iyiyim ben!

-"bir insan yere çakılıp ama karizması çizilmek yerine daha da artar mı?" diye düşünürdüm demek ki sana kadarmış...

-sorsana umrunda mı diye?

-umrun da mı?

-elbette ki hayır salak...

-öyle güzelsin ki yere çakıldın ama hala çekicisin,allam ya nasıl bi canlısın sen,nasıl bi yaratıksın aklım almıyor...

-ve bana yardım etme adı altında memelerime elleyerek fırsatçılığını gözler önüne seriyorsun...ben yere değil önümde dans eden açların üzerine düştün ondan bişey olmadı ama sen sırf bana yakınlaşmak için yardım adı altında beni götürmeye çalışıyorsun...

-siz kadınlar hep böylesiniz.yardım ederiz istismar dersiniz,yardım etmeyiz vahşi adam oluruz...

-bi dakka, bi dakka!!! sen gülizar'ın sevgilisi değil misin lan?nasıl konuşma o orospu çocuğu?

-doğru...

-neden onunla değilsin? buralarda olmalı...bence yanına gitmelisin...ne de olsa sahibin o...böyle sen benim memede seyrü sefaya devam edersen ağzımıza sıçar bilmiş ol...

-cidden bilemezsin sabah uyandığında boynuna yılan gibi dolanan memelerle karşılaşmak cidden sinir bozucu.kaçıp kurtulmak istiyoruma ama yapamıyorum...

-e para karıda.aldığın paranın karşılığını vermen lazım.şöyle düşün onu bedava sikmek zorunda da kalabilirdin ya da üstüne para vermek gibi...yani beterin beteri var...

-bilmiyorum ama senden çok hoşlanıyorum...bunu bu gece sen yere yapışınca iyice anladım...gözümdeki değerin azalmadı.komik ya da iğrenç gelmedin bana.gülemedim bile.akıllar karışık.sanırım sana iyice aşık oluyorum...

-saçmalama ben sana tek kuruş vermem piç kurusu.oh ne ala...üstüne para mı verecez bir de...hem tipim de değilsin...

-yalan söyleyemiyorsun...bana aşık olduğunu gülizar söyledi...beni unutmak için çok yollar denediğini ama başaramadığını da biliyorum...

-sikerim lan böyle aşkı.nerden çıktı bu şimdi...gülizar delirmiş zahir...hem durduk yere romantik duygusal moda sokma beni...ne güzel birbirimizi yiyorduk nerden çıktı bu aşk meşk mevzuu amcık ağızlı piç!!!

-sen yalan söyleyemiyorsun ne yazık ki...bence şansını zorlamamalısın bu aşk yaşanmalı...

-benim sevgilim var ama...

-olsun zamanla beni de seversin...gülizar'ın haberi de olmaz hem.gül gibi geçinir gideriz...

-ben o gülü yolarım oğlum.hasta mısın sen?te allam ya!!!sahibin geliyor bu arada bak...gülizar memelerini düğüm yapmış, yakışmış da...biraz uzaklaş yamacımdan...sinirlenir falan...

-yok yok o birşey demez...zaten günlerim sayılı yeni birini bulmuş...

-ben sevişmeye gidiyorum siz de başınızın çaresine bakarsınız götler!!!...

ilişki bazında karmaşık olduğumu sanırken, gülizar ve paralı sikiştiği sevgilisin bu çıkışı ile abondone olmuştum.kimseyi anlayamıyordum...hoşlandığım ama bir müddet sonra bir başkasının paralı kölesi olan bir erkeği bu şekilde pespayece yitirmek,avucumdan kayışını izlemek bana çok koyuyordu ama yapacak bir şey de yoktu...o adam bir başkasının, o başkası da bir başkasının olmuştu...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder