9 Kasım 2010 Salı

Kendi Kendime Yakıcam Bu Piçi Dedim Ama O Kadar Zavallı Ki O Kadar Bitik Ki, Bitli Kadını Alıp Baştacı Yapan Bir Boktan Ne Beklersin?

bazen diyorum bırakayım bu işleri yok ağdaydı yok değildi uzasın gitsin orman olsun...bakmasınlar!yani bakan da öyle bir bakıyor ki mantıklı bi tarafı olsa içimdeki östrojenin hatrına gidip kulağına belki bi kaç meşk sözcüğü neşredicem ama nerde amına koyim!yok,yok,yok bende yok yok...dışardan kale gibi görünen bi arkadaşımın evinde başladı herşey.meğersem kızın içinde ne taklacı güvercinler varmış...piuvvvv!o derece...içiyor doymuyor,yiyor daha yok mu diyor,allahtan aşırı dozdan gebermeden bu kadar yaşayabilmiş...

hülasa demlenelim diye geçen hafta home-office'sine gittik bu pespayenin..oh konfor monfor herşey onda yaşıyo yani...özellikle minilerimi giydim gittim belki dışarı çıkarız diye.ağda günüm gelmiş hem aradan ağdayı çıkarırım falan...

sadece 15 dakika süren saadetimiz bunun erkek arkadaşının gelmesi ile son buldu.ya erkekleri anlamıyorum.benim orda ağda yapıcam diye kıçımdan ter akıyor gitsene sevgilinin yanına...neymiş efendim "where do i begin"in orjinal kaydı varmış elinde dinleyim...ama işi biliyor aşk maşk ayağına yatıp kısa yoldan ulaşma derdinde. bildiğin "love story" lan bu dedim ben de.dinlemekten vazgeçtim...

kız arkadaşı ile ikişki bazında problem yaşayan erkekler nedense bir başka kızı çıkış olarak olarak görüyorlar ama aslında bu boka daha fazla batmaya eşdeğer farkında değiller...ben seninle sevgili olmayacağım yatmayacağım da..of of of tamam tamam ben de bir bok değilim ama sadece ağda yapmak için herşeyi bir kenara bırakıp bedenime kanalize olmuşken bu izaç halleri niye demeden de geçemiyorum.çoğu şeyden geçtim de bundan geçemiyorum...yani şimdi mutsuz bir adamı hayata bağlamak için cansuyumu olucaz illa?biriyle derdin varsa onu atmadan bir başkasına yönelmek dert üstüne dertten bir başka şey değil ki göt...

ama ben de mal değilim.doğa felsefesini haz ahlakını bir dayadım kaçsın diye...çocuk bir de felsefe düşkünü çıkmaz mı?burnum büyük git lan git dedim ama tepki yok...ben ağda yapmam uzar uzar eğrilip yün olur benle uğraşamazsın dedim beraber eğiririz dedi...çok pisim lan ben dedim senin de ağzına sıçarım bitlenirsin amına koyim dedim bit candır dedi.pehhh!!!işte bu kadar istediğini elde etmeye odaklanmış bir bünye ile uğraşmak asıl mesele....aman da aman ne kadar manidar...birden yangın çıkarma saiklerim depreşti...kendi kendime yakıcam bu piçi dedim ama o kadar zavallı ki o kadar bitik ki, bitli kadını alıp baştacı yapan bir boktan ne beklersin ki...bu kadar hengame yaşanırken benim sevgili arkadaşımın yanımıza bir türlü gelmeyip beni boktan sevgilisi ile baş başa bırakması da bir başka sikko yön o ayrı...yani insan bi merak eder bu adam içerde ne bok yiyor diye.eh elinden gelse çocuk benim yerime ağda yapacak...allahtan eline vermedim de malzemeleri o sıkıntıdan kurtuldum...

bir boşlukta amaçsızca savrulan bedenlerin ruhlarından bu kadar uzakta seyretmesini anlamıyorum.canım nerde ağda yepmak isterse orda yaparım.ama ben bir arkadaşıma güvenip evine gitmişsem bu benim onun sevgilisine katlanma mecburiyetimi doğurmaz.doğsa da ölü doğar lan doğamaz...keşke mutsuz ve arayış içindeki insanlar sevgilisinin arkadaşlarını becermek yerine kendini becertse... eh madem acı zamanla büyüyen bir olgu, onun içinde patlasın bana ne yani...gel-gitli kıyıları sevmiyorum...dalgaları sevsem de o denize gireceğim anlamına gelmez...limanlar sağlam yerlerdir ama her limana demir atmanın lüzumu yok falan filan...yani ben senin derdine ortak olmak zorunda mıyım arkadaşım...git başka bir çöplükte geber uzak dur benden yani...ama şu da var ki, herneyse...

içerde sızan arkadaşım, sevgilisini yamacımda unutsa da onu uyandırıp evime dönmeyi akıl edebildim..ağda yalan oldu.gece külliyen yalan oldu.oldu evet ama olmadı işte...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder