1 Kasım 2010 Pazartesi

İçine "The Birth of a Nation" Kaçmış Organizma Temayülleri

perihan ile peyami :

-perihan!!! bir kaç gündür içime "f. w. murnau" kaçmış sanmıştım meğer kaçan "d. w. griffith" imiş bal kabağım...bünyemin her yerine silent cinema teneffüz etmiş durumda sanırım, andropoza giriyorum...ne yapacağım ben şimdi perihan...

-yani ben onu bilmem ki!tüh şimdi ne yapsak yaaa...ama canımcığım ben sana "karpuzcu"yu çok izleme dedim.bak netice bu oldu şimdi ben de senin yüzünden down olucam...off tamam yaklaşma bana...

-eskiden gözlerime tüdanya,bergen gelirdin defne yaprağım,şöbiyet tatlım, şimdi "mea marsh" gibi geliyorsun.dur hemen sinemaya gidelim...ulan peyami yaş gelmiş bilmem kaça?şimdi bu kültür merakın neyine, sana ne silent movie'den bilmem neden?

-ben güldane'ye 5 çayına gidiyorum peyami.ben gelene kadar içine kaçan şu filmi çıkart yoksa ben çok fena çıkartırım fevri olurum peyami...

-gitme tamam vazgeçtim.gel sevişelim.belki de sorun benim bünyemle alakalıdır.

-iyi de dün zaten denedik ya peyami.bi gecede ne oldu sana böyle.sikinden haberin yok mu sinema salonu üstünden geçesice peyami.bak makyajım aktı,askım düştü,pedim kaydı peyami.sinirlerimi iyice gerdin...

-yine mi hastasın kız sen?tamam lan tamam yalan söylemene gerek yok.vazgeçtim.sevişmicem senle ama bi yüzün gülsün...

-gittim ben.




perihan, güldane'de 5 çayında:

-"the birth of a nation"'u getirdim güldane.bunu bizim heriften önce izlememiz lazım.evliliğim tehlikede...

-aman işim olmaz..."donald crisp" filmlerini sevmiyorum ben perihan. fazla boğucu.yani fazla kaotik.bak şimdi metafor derim ağzına sıçarım...

-kız sen bunları nerden öğrendin.tüüüüü ben de şu işima yaramayan amıma tüküreyim.hemen bana da anlat.ben de istiyorum.

-günde 3 takla atıp 10 kez sikişirsen öğrenemezsin dışarı çık biraz.o kadar makyaj yapıyosun,kıyafet alıyosun beyni saman dolu sikko kadın.ayhhh gerildim. bu film janrıma aykırı.istemem...

-iyi amına koyim sana "lars von trier" filmi bulurum şimdi...

-mümkünse gerizekalılar olsun...

-sende mi!!!




perihan,peyami'nin sol yamacında:

-biz güldane ile "lars von trier"'de karar kıldık.sen al bu sikindirik filmini izle.

-gerizekalılar mı?

-onu da mı?

-evet onu da...

-sana "dogville sokağı" girsin peyami...güldane'yle kaçıyorum ben...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder